♥♡ تــــــــــــو ♡♥


A♥M

◕‿◕


 

♥♡تــــــــــــو ♡♥
مــــــــــال منـــی دیــــوووونــــــه!
عاشق کسی شدم ک با همه فـــــــرق داره!
کسی که جذبه چشماش دلم و مــــیلرزونـــــه!
کسی که خیلی وقتا لج آدمو در مـــیــــــاره!
کسی که بضی وقتا خیلی اذیـــــت می کــــــنه !
کسی که مهربونــــــــه !
کسی که خیلی شیطونـــــه
کسی که پر تلاشو همیشه روی پای خـــــودشــــه !
شیطونی که کم اشک منو در نــــــــیــــــاورد !
کم دعوا نکردیم باهـــــم
من عـــاشـــق اینم با همه خوبــیـــــا و بدیـــاش !
خــــنده هــاش..
نگــاهـاش..
صـــــداش..
بهم امـــــید زندگی کردن میـــــده ...
کسی که نباشه یه لحظه هـــــــــم نمی تونم دووم بــــیارم ...
یهو به خودم اومدم دیدم همه ی دنیای منه



نظرات شما عزیزان:

M
ساعت12:33---17 مرداد 1394

عشق تو مانند روح در وجود من است که فقط هنگام مرگ از هم جدا ميشويم . . .

 

پاسخ:



M
ساعت12:26---17 مرداد 1394

تقصیر من نیست ...

شیب ذهنم به سمت توست ..

لیز میخورم به "فکرت" ...

کسی که روز و شب تو فکرمی بدون که دیوونتم

 

پاسخ:



M
ساعت23:30---16 مرداد 1394

بدون گذرنامه از خیالم عبور خواهی کرد

مهربانیت را مرزی نیست

 

پاسخ:فدایی داری عشقم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| جمعه 16 مرداد 1394برچسب:,| 14:25 | علی |